قیچی حرارتی جگوار TCC

تی سی سی جگوار تی سی سی The CareCut دارای تیغه‌های برقی گرمایشی است که برای تحول در کوتاه کردن موها طراحی شده‌اند. این قیچی‌های داغ به آرامی نوک هر مو را در حین کوتاه کردن می‌بندند، رطوبت، مواد مغذی و رنگدانه‌ها را درون مو قفل می‌کنند، به طوری که مو تا نوک آن سالم‌تر، با حجم و براقیت بیشتری خواهد بود.

خود قیچی‌ها ۶ اینچ طول دارند و از فولاد با کیفیت بالا مولیبدنوم ساخته شده‌اند و دارای تیغه‌های فوق‌العاده تیز برای برش هستند. دسته‌های آن‌ها به صورت آفست طراحی شده‌اند تا حالت دست راحت و طبیعی را فراهم کنند و دارای استراحتگاه انگشت آهنگری شده برای حمایت اضافی هستند.

حرارت از طریق یک کابل قرمز ۳ متری که به واحد برق و کنترل متصل است به تیغه‌ها منتقل می‌شود. این امکان را می‌دهد که دما را بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد بسته به نوع مویی که در حال برش آن هستید (نازک، معمولی یا ضخیم) تنظیم کنید. دسته‌ها عایق هستند تا انگشتان شما در حین استفاده از تی سی سی نسوزند.

هر جگوار تی سی سی با یک شماره ثبت منحصر به فرد ارائه می‌شود تا بتوانید سالن خود را در برنامه شریک تی سی سی جگوار ثبت کنید. این امکان را به مشتریان جدید می‌دهد تا بفهمند کدام سالن‌ها The CareCut را در منطقه خود ارائه می‌دهند.

جگوار تی سی سی The CareCut همراه با یک زیرانداز حرارتی برای محافظت از سطوح سالن شما، کابل و واحد برق و کنترل آن در یک جعبه حمل محکم و راحت عرضه می‌شود. همچنین شامل یک کلید تنظیم تنش، روغن قیچی و یک پارچه مخصوص مراقبت است تا برای مدت طولانی‌تری خوب برش بزند.

 

سالن های حرفه ای تا کنون این قیچی را تهیه کردند

سالن های مجهز به قیچی حرارتی جگوار

سالن راضیه زارع
09120315852

شيراز٬ بلوار رجايي (فرهنگ شهر) نبش كوچه 36٬ ساختمان طبيعت ٬ بلوك A طبقه 3 واحد 62

 

سالن ژون (سمانه مطلق)
09122455567

زعفرانيه٫ بين حيدري و شاديانه ساختمان کوروش طبقه سوم شمالی

 

سالن هستی اصغری
02188660001

جردن بلوار اسفنديار٬ پلاک64

 

سالن فریبا یغمایی
06133381023

اهواز كيانپارس خیابان٬ 11 غربي٬ فاز 2٬ نبش خرداد٬ پلاک 122

پخش ویدیو

نمایندگی رسمی و انحصاری

برای دریافت نمایندگی فروش و یا جذب در تیم بازاریابی و فروش به آدرس پست  الکترونیکی job@segalps.com درخواست و رزومه خود را ارسال نمایید.

آدرس

آدرس: تهران ، خیابان پاسداران، بن بست کوکب ( شهید اکرمی) پلاک 12 ، واحد 35
تلفن : 22899030-021-98+
فاکس: 22899031-021-98+
ایمیل: info@segalps.com

ما را دنبال کنید

TOP